اهداف کلی
- شیوههای نظارتی، مجوزها، ساماندهی سایتها، نوآوریها و ...
- شرایط رقابتی فعالان
- الگوهای کسب و کار مبتنی بر محتواها، خدمات (شبکههای اجتماعی مجازی، پیامک، ایمیل مارکتینگ) و شبکه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
- عناصر و چالشهای بازاریابی الکترونیک در فضایِ ارتباطات جمعی یک سویه
- حرکت رویکردهای ثابت و رسانههای 2 بعدی به فرآیندهای پویا و تعاملی در ایجاد محتوا، اشتراکگذاری، انتخاب و تجربهاندوزی
- فرصتها و چالشهای استفاده از تبلیغات و بازاریابی الکترونیک
- معرفی فعالیتها، ابزارها، مفاهیم، منابع، تجارب و مشارکت جمعی فعالان این حوزه براساس واقعیات موجود
- ایجاد فرصت تصمیمسازی و تصمیمگیری در نمایشگاه به عنوان مفاهیم اصلی و چارچوبهای فعالان، دستاندرکاران و مسئولان برای بهسازی راهبردهای بازاریابی و تبلیغات الکترونیک
- ایجاد شرایط مناسب برای عرضه و نمایش فعالیتها و فناوریها با هدف رشد، تعالی و تقویت فعالان افزایش تعامل و همگرایی تبلیغات و رسانهها
- ارایه خدمات محتوایی و اطلاعات تخصصی حرفهای در زمینه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در فضای مجازی
- تعامل و دربرگیری حرفهای با هدف افزایش سطح آگاهی و درک مخاطبان و مشارکتکنندگان