بازدید 1813
فراخوان
"جشنواره بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی "
تهران زمان نیمه دوم سال 98
جشنواره بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی به عنوان بزرگترین رویداد رقابتی سالم با هدف معرفی و تقدیر از آثار برتر تبلیغات دیجیتالی ، ارتقای کیفیت تولیدات فضای مجازی و بهینه سازی هزینه های تبلیغات دیجیتالی در کشور ، اولین دوره خود را در زمان نیمه دوم سال 1398 برگزار خواهد کرد .
اهداف کلی :
الف: اشاعه و ترویج تبلیغات با موضوعیت اقتصاد مقاومتی
ب: گسترش فعالیتهای تبلیغاتی مرتبط به حوزه تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی
ج: گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه تبلیغات و تجارت الکترونیک
محوریت نمایشگاه :
قالبهای قابل ارائه :
1- بنرهای تبلیغاتی
2- نوشتاری – بلوتوث
3- انیمیشن ها GIF – FLASH
4- تیزرها و کلیپ ها ( فیلم و انیمیشن )
5- کاتالوگهای الکترونیکی
6- وبلاگها
7- سایتهای ( استاتیک و داینامیک
8- اپلیکیشن های موبایلی
9- بنرهای روان موبایلی
10- SMS تلفیقی
11- کانالهای تلگرامی و اینستاگرامی
12- شبکات اجتماعی
13- طراحی لوگو
14- سئو و بالا بردن رتبه
بخش های جشنواره :
الف – تارنمای اینترنتی و رسانه برخط
ب- نرم افزارها
ج – فعالیت های تبلیغاتی و تولید محتوای دیجیتال
د - ایده های دیجیتالی
ه – کارگاههای آموزشی
الف- بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه برخط
رسانه برخط سامانهای است که امکان قراردادن محتوای دیجیتال در معرض دسترس عموم یا بیش از یکهزار مخاطب مشخص یا نامشخص از طریق بستر شبکه نظیر شبکه گسترده جهانی و شبکههای محلی را فراهم میآورد.
بخش |
عنوان |
موضوعات |
رسانه های برخط |
پایگاه های اینترنتی شبکه های اجتماعی |
طبق محوریت |
مقررات شرکت در بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه برخط
ب- بخش نرم افزارها
- آثار مورد رقابت در این بخش شامل نرم افزار های چندرسانه ای ، نرم افزار های همراه و هوشمند و حتی بازی های رایانه ای با موضوع های تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی می باشند .
بخش |
عنوان |
موضوعات |
نرم افزارها |
بهترین نرم افزار (چندرسانه ای، همراه و هوشمند، بازی) |
طبق محوریت |
مقررات شرکت در بخش نرمافزارها
ج- فعالیت های فرهنگی و تولید محتوای دیجیتال
مجموعه فعالیت های فرد یا موسسه که در معرفی تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی و حوزه های تبلیغات در شکل و قالب دیجیتال انجام شده باشد در این بخش مورد ارزیابی و رقابت قرار خواهند گرفت. از نمونه فعالیت ها می توان به فعالیت مستمر گروه ها ، کانال ها در شبکه های اجتماعی ، فعالیت های اجتماعی که در فضای مجازی ساماندهی می شوند و مجموعه پایگاه های اینترنتی ،
صفحات پر مخاطب اینستاگرام و هرگونه فعالیت دیگر که با موضوع تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی داشته باشند را میتوان اشاره کرد. جذب و اثرگذاری روی مخاطب از فاکتورهای اصلی در ارزیابی این بخش می باشد.
فعالیت های فرهنگی و تولید محتوای دیجیتال ارزشمندترین و تاثیرگذارترین فعالیت تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی طبق محوریت
مقررات شرکت در بخش فعالیت های فرهنگی و تولید محتوای دیجیتال
د- ایده های دیجیتالی
در راستای برگزاری اولین جشنواره تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی و به منظور کمک به انتشار و ارائه محتوای تبلیغات و تجارت از تولید آثار فاخر در قالب رسانه های دیجیتال به شرح ذیل حمایت مینماید.
بر همین اساس علاقه مندان و صاحبان ایده می توانند پروپوزال طرح خود را در زمینه های زیر ارائه نمایند:
- پایگاههای اینترنتی
- نرم افزارهای تلفن همراه
- نرم افزارهای چند رسانه ای
- بازی های رایانه ای
- شبکه های اجتماعی
- دیگر فعالیت های دیجیتالی در زمینه تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی
مقررات شرکت در بخش ایده های دیجیتالی :
ه - بخش کارگاهی :
برگزاری چهار کارگاه آموزشی در مرکز همایشها شامل :
1-1 ) کارگاه آموزشی شیوه های سنجش اثر بخشی تبلیغات دیجیتالی و ارتباطات بازاریابی
1-2 ) کارگاه آموزشی تبلیغات اینترنتی ، هوشمندسازی و ریپروگرافی
1-3 ) کارگاه آموزشی کارآفرینی و تجارت الکترونیک
1-4 ) کارگاه آموزشی فرصت ها و چالش های تبلیغات دیجیتالی در فضای مجازی
تذکر : این کارگاه ها همزمان با افتتاحیه نمایشگاه برگزار می گردد .
اقتصاد مقاومتی :
این بخش با توجه به تاکید و سیاست های اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اقتصاد مقاومتی در حوزه فرهنگ ، هنر و تبلیغات دیجیتالی در این جشنواره مورد توجه جدی خواهد بود
فعالیتهای تبلیغات دیجیتالی مرتبط با مسئولیت اجتماعی نظیر محیط زیست ، خدمات و عام المنفعه و...
در این بخش فعالیت های تیلیغات دیجیتالی که با هدف انجام مسئولیت اجتماعی انجام می پذیرد ، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت . نظیر فعالیت های عام المنفعه یا مدرسه سازی .
جوایز:
در هر بخش به نفرات اول تا سوم جوایز ذیل اهدا میشود:
جایزه رتبه اول: تندیس طلایی + لوح تقدیر
جایزه رتبه دوم: تندیس نقره ای + لوح تقدیر
جایزه رتبه سوم: تندیس برنزی + لوح تقدیر
به آثار قابل تقدیر ، دیپلم افتخار
تبصره 1: در هر بخش مسابقه از یک اثر که به صورت مستقل در جشنواره شرکت داده شده و صاحب آن اثر شخص حقیقی می باشد نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
تبصره 2: آثار برگزیدگان بخش نرم افزار چنانچه از نظر کیفیت و هزینه در سطح بالایی باشد، با تایید و تشخیص اعضاء هیات داوران و دبیر جشنواره میتواند علاوه بر جایزه اعلام شده تا سقف ...............ریال دیگر به عنوان جایزه حمایت گردد.
جوایز بخش ایده های دیجیتالی :
از تولید طرح و ایده برگزیده درصورت داشتن قابلیت اجرایی لازم با نظر داوران این بخش و دبیر جشنواره حمایت خواهد شد.
نحوه ثبت نام، ارسال آثار جشنواره :
* همه اطلاع رسانیها و فرآیند ثبت نام از طریق وب سایت به نشانی WWW.DADEX.IR انجام میشود.
مهلت ارسال آثار :
آخرین مهلت ارسال آثار توسط روابط عمومی ها ، سازمان ها ، بانک ها ، موسسات مالی و اعتباری و شرکت های تبلیغاتی شهریور ماه خواهد بود .
نحوه ارسال آثار :
علاقمندان به شرکت در بخش مسابقه " جشنواره ملی تبلیغات دیجیتالی و فضای مجازی " می توانند از هر نوع کار تبلیغاتی مربوط به یکسال قبل (تا پایان شهریور ماه سال 98 ) ، صرفاً دو اثر مورد نظر خود را که در واقع بهترین آثار هستند ، برای دبیرخانه ارسال کنند .
از آنجایی که تمام یا بخشی از آثار برتر در روز معرفی ، اکران خواهد شد ، بنابراین در صورت تصویری یا صوتی بودن باید از کیفیت مطلوب برای پخش برخوردار باشد .
نکات مهم:
تماس با دبیرخانه:
تلفن : 88698188 ایمیل : Info@DADS.IR سایت : WWW.DADEX.IR